czwartek, 16 stycznia 2014

Dżem - Sen o Victorii

Akordy:

...1    2    3    4

o|---|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

o|---|---|---|---| C-dur

o|---|-2-|---|---|

o|---|---|-3-|---|

x|---|---|---|---|

akord Cdur


...1    2    3    4

o|-1-|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

o|---|-2-|---|---| F-dur

o|---|---|-4-|---|

o|---|---|-3-|---|

o|-1-|---|---|---|

akord Fdur


...1    2    3    4

o|-1-|---|---|---|

o|---|---|-3-|---|

o|---|-2-|---|---| d-moll

o|---|---|---|---|

x|---|---|---|---|

x|---|---|---|---|

akord dmoll


C                                F

Dzisiaj miałem piękny sen

C                       F

Naprawdę piękny sen

C                                 F

Wolności moja, śniłem, że


d                 F        C

Wziąłem z Tobą ślub

Słońce nas błogosławiło

I Księżyc też tam był

Wszystkie gwiazdy nieba, nieba

Wszystkie gwiazdy pod


ref.

C                                    F

O Victorio, moja Victorio

C                                                 F

Dlaczego mam Cię tylko w snach

C                                    F

Wolności moja i Victorio

d                  F                      C

Opanuj w końcu cały świat

Och, gdyby tak wszyscy ludzie

mogli przeżyć taki jeden dzień

Gdy wolność wszystkich, wszystkich zbudzi

I powie:- " Idźcie tańczyć, to nie sen "

O Victorio, moja Victorio

O Victorio ma x3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.