wtorek, 18 lutego 2014

Perfect - Kołysanka dla nieznajomej


Akordy:

   1   2   3   4
o|---|---|---|---|
o|-1-|---|---|---|
o|---|---|---|---|   
C-dur
o|---|-2-|---|---|
o|---|---|-3-|---|
x|---|---|---|---|

              
   1   2   3   4
o|---|---|---|---|
o|-1-|---|---|---|
o|---|-3-|---|---|   a
-mol
o|---|-2-|---|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|

   1   2   3   4
o|-1-|---|---|---|
o|-1-|---|---|---|
o|---|-2-|---|---|   
F-dur
o|---|---|-4-|---|
o|---|---|-3-|---|
o|-1-|---|---|---|

   1   2   3   4
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|   e
-mol
o|---|-3-|---|---|
o|---|-2-|---|---|
o|---|---|---|---|

   1   2   3   4
o|---|---|-3-|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|   
G-dur
o|---|---|---|---|
o|---|-1-|---|---|
o|---|---|-2-|---|

   1   2   3   4
o|-1-|---|---|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|   
G7
o|---|---|---|---|
o|---|-2-|---|---|
o|---|---|-3-|---|

   1   2   3   4
o|---|---|---|---|
o|-1-|---|---|---|
o|---|---|---|---|   a7

o|---|-2-|---|---|
o|---|---|---|---|
o|---|---|---|---|

Bicie:
dół     dół   dół   dół     dół góra dół góra  ( dla pierwszych 6 wersów)

6 wers i końcówka zwrotki:
  F                                   C               F 
dół  dół    dół dół          dół dół         dół    dół   dół   dół     dół góra dół góra
 G                a 
dół dół       dół   dół dół

C                    a 
Gdy nie bawi cię już 

Świat zabawek mechanicznych 
C                        a 
Kiedy dręczy cię ból 

Niefizyczny 

Zamiast słuchać bzdur 
a              e                                          F C F 
Głupich telefonicznych wróżek zza siedmiu mórz 
                              G    a 
Spytaj siebie czego pragniesz 
      F                          G 
Dlaczego kłamiesz że miałaś wszystko 

Gdy udając że śpisz 
W głowie tropisz bajki z gazet 
Kiedy nie chcesz już śnić 
Cudzych marzeń 
Boso do mnie przyjdź 
I od progu bezwstydnie powiedz mi czego chcesz 
Słuchaj jak dwa serca biją 
Co ludzie myślą - to nieistotne 


Bicie ref:
C                    G7              a7                           G                       C
dół dół           dół              dół  dół  dół dół       dół dół  dół       dół   dół dół 

dla dalszych e F G itd bicie uderzenie strun w dół 

Ref: 
C G7 a7 G C 
Kochaj mnie 
Kochaj mnie 
C G7 a7 
Kochaj mnie nieprzytomnie 

Jak zapalniczka płomień 
F                      
Jak sucha studnia wodę 
F G          a    
Kochaj mnie namiętnie tak 
G
Jakby świat się skończyć miał 


Swoje miejsce znajdź 
a                     e F      C F 
I nie pytaj czy taki układ ma jakiś sens 
                               G
Słuchaj co twe ciało mówi 
F                                     G 
W miłosnej studni już nie utoniesz 
Ref: 
C G7 a7 G C 
Kochaj mnie 
Kochaj mnie 
C G7 a7 
Kochaj mnie nieprzytomnie 

Jak zapalniczka płomień 
F
Jak słucha studnia wodę 

Kochaj mnie 
Kochaj mnie 
Kochaj mnie nieprzytomnie 
e
Jak księżyc w oknie śmiej się i płacz 
      G                  a        
Na linie nad przepaścią tańcz 
G                             a 
Aż w jedną krótką chwilę 
F                       G 
Pojmiesz po co żyjesz 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.