sobota, 16 września 2023

Myslovitz - Dla Ciebie

Akordy:

...1    2    3    4

o|---|---|---|---|

o|---|---|---|---|

o|---|---|---|---| e-moll

o|---|-3-|---|---|

o|---|-2-|---|---|

o|---|---|---|---|

akord gitarowy Emoll


...1    2    3    4

o|---|---|-3-|---|

o|---|---|---|---|

o|---|---|---|---| G-dur

o|---|---|---|---|

o|---|-1-|---|---|

o|---|---|-2-|---|

akord Gdur


...1    2    3    4

o|---|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

o|---|---|---|---| C-dur

o|---|-2-|---|---|

o|---|---|-3-|---|

x|---|---|---|---|

akord Cdur


...1    2    3    4

o|---|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

o|---|-3-|---|---| a-moll

o|---|-2-|---|---|

o|---|---|---|---|

o|---|---|---|---|

akordy gitarowe amoll


...1    2    3    4

o|-1-|---|---|---|

o|---|---|-4-|---|

o|---|---|-3-|---| B-dur

o|---|---|-2-|---|

o|-1-|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

akord gitarowy Bdur


Bicie gitarowe:

  • Bicie gitarowe #1: stale w dół

  • Bicie gitarowe #2: dół dół dół dół dół góra dół dół dół dół dół góra dół góra

e                                                   G

Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko

C

Co zechcesz powiedz tylko

a                                                  G        BC (w przypadku B-\/V\/\/ C-\/\/)

Naprawdę na dużo mnie stać

e                                                         G

Dla Ciebie mógłbym wszystko zmienić

C

Mógłbym nawet uwierzyć

a                                                 G        BC

Naprawdę na dużo mnie stać

Dla Ciebie zrywam polne kwiaty

Szukam tych najrzadszych

Naprawdę na dużo mnie stać

Najchętniej zamknąłbym cię w klatce,

Bo kocham na Ciebie patrzeć

Naprawdę na dużo mnie stać

D         C                                 D

To wszystko czego chcę

C                                     D

To wszystko czego mi brak

C                              e                                     A

To wszystko czego ja nigdy nie będę miał


D            C                               D

To wszystko czego chcę

C                                     D

To wszystko czego mi brak

C                             e                                       A

To wszystko czego ja nigdy nie będę miał

F                      C                         G

Otwórz oczy zobacz sam

d           a

Przed nami mgła

Dla Ciebie mógłbym zrobić wszystko

Co zechcesz powiedz tylko

Naprawdę na dużo mnie stać

Przez Ciebie wpadłem w głęboką depresję

Już teraz nie wiem kim jestem,

Bo naprawdę na dużo mnie stać

To wszystko czego chcę

To wszystko czego mi brak

To wszystko czego ja nigdy nie będę miał

Otwórz oczy, zobacz sam

Przed nami mgła

Zamykam oczy

Nie chcę widzieć, nie chcę czuć

Czy to koniec już?

To koniec już...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.