piątek, 15 września 2023

Myslovitz - Długość dźwięku samotności

Akordy:

...1    2    3    4

o|-1-|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

o|---|-2-|---|---| F-dur

o|---|---|-4-|---|

o|---|---|-3-|---|

o|-1-|---|---|---|

akord Fdur


...1    2    3    4

o|-1-|---|---|---|

o|---|---|-3-|---|

o|---|-2-|---|---| d-moll

o|---|---|---|---|

x|---|---|---|---|

x|---|---|---|---|

akord dmoll


...1    2    3    4

o|---|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

o|---|-3-|---|---| a-moll

o|---|-2-|---|---|

o|---|---|---|---|

o|---|---|---|---|

akordy gitarowe amoll


...1    2    3    4

o|---|---|-3-|---|

o|---|---|---|---|

o|---|---|---|---| G-dur

o|---|---|---|---|

o|---|-1-|---|---|

o|---|---|-2-|---|

akord Gdur


...1    2    3    4

o|-1-|---|---|---|

o|---|---|-4-|---|

o|---|---|-3-|---| B-dur

o|---|---|-2-|---|

o|-1-|---|---|---|

o|-1-|---|---|---|

akord gitarowy Bdur


Bicie gitarowe:

dół dół góra góra dół dół góra dół góra

F                                          d

I nawet kiedy będę sam

a                             G

Nie zmienię się, to nie mój świat

F                                                     d

Przede mną droga którą znam,

a                          G

Którą ja wybrałem sam

B                            F

Tak, zawsze genialny

d                        C

Idealny muszę być

B                                  F

I muszę chcieć, super luz i już

a                                  G

Setki bzdur i już, to nie ja

I nawet kiedy będę sam

Nie zmienię się, to nie mój świat

Przede mną droga którą znam,

Którą ja wybrałem sam

Wiesz, lubię wieczory

Lubię się schować na jakiś czas

I jakoś tak, nienaturalnie

Trochę przesadnie, pobyć sam

Wejść na drzewo i patrzeć w niebo

Tak zwyczajnie, tylko że

Tutaj też wiem kolejny raz

Nie mam szans być kim chcę

I nawet kiedy będę sam

Nie zmienię się, to nie mój świat

Przede mną droga którą znam,

Którą ja wybrałem sam

Noc, a nocą gdy nie śpię

Wychodzę choć nie chcę spojrzeć na

Chemiczny świat, pachnący szarością

Z papieru miłością, gdzie ty i ja

I jeszcze ktoś, nie wiem kto

Chciałby tak przez kilka lat

Zbyt zachłannie i trochę przesadnie

Pobyć chwilę sam, chyba go znam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Uwaga: tylko uczestnik tego bloga może przesyłać komentarze.